Sjukhus tider

Igår fick vi två brev, ett för återbesök på sjukhuset för febern. Ett annat där vi är kallade till linköping där vi ska göra EEG. För att kolla hans hjärnvågor så han inte har epilepsi, eller kramper. Sedan ringde de ifrån habiliteringen så vi ska börja med den snart med. Det känns skönt att det händer lite nu. Mera prat om just kromosom förändringen blir det sedan när de har analyserat klart mitt och pappans blod, än så länge vet vi inget mera. 
Några positiva saker:
Han har skrikit varje kväll/eftermiddag och inte s
somnat fören kl 1,2 på natten. Igår provade vi droppar för spädbarns kolik, och han somnade redan halv 10 och sov för natten. En helt annan bebis ♡
Och en annan positiv sak är att Vi la honom i babygymet och han kollar mycket mera och längre på alla djuren som hänger ner. (Fast spegeln är roligast och såklart finast att titta på)
 
Nu har han somnat i sin sackosäck som han har fått av mormor. Vi får se om han somnat för natten eller om det blir en till matning halv 9.
 
Nu ska jag ta det lite lugnt, fixa något att äta.
Lite sent men det är lätt hänt att man glömmer bort att ta hand om sig själv när man är små barns förälder. 
Men jag har tagit hand lite om mig själv idag och varit hos frissan och klippt av mig halva håret medans snälla farmor har varit barnvakt.
 
 

Kommentera här: