veckan som varit

Länge sedan jag skrev, har tagit det lite lugnt i helgen.
Torsdag-söndag var vi ute på sjön med Robins syster, Hanna. Vi mötte upp min farmor och farfar. På fredagen kom svärmor ut. Mycket hjälp och avlastning,  skönt ibland. Men nu är det skönt att komma tillbaka till lite rutiner. Robin börjar jobbet imorgon efter 4 veckors semester. Mamma kommer hit imorgon förmiddag så ska vi in till Norrköping och hämta ut min legitimation så vi kan skriva på faderskapsintyget nästa vecka. Vad det Gäller Gustav så var vi inne på sjukan 2 gånger till förra veckan. En gång för att kolla synen,  vilket såg ut att se bra ut. Hon trodde bara att han va lite sen i utvecklingen eftersom han är lite över 2 månader och inte fäster blicken riktigt än (vi har inte fått något leende än heller..) Sedan var vi inne en gång till för att lilla hjärtat hade dragit ur sonden när han sov.
Då när jag va inne frågade jag efter docktoren som hade låtit ta genetik testerna på Gustav. Jag pratade med honom och sa att det verkligen inte får gå till såhär, att det är oacceptabelt att man får reda på det på det sätt som vi fick reda på det.  Han vart ganska ställd men såklart höll han med mig. Fick ingen ursäkt direkt men nu hoppas jag i alla fall att ingen annan behöver vara med om samma sak.
Jag vet inte riktigt när vi ska in nästa gång, skulle på återbesök snart igen men då får vi antagligen hem en kallelse.
 
Efter sjukhus vistelsen åkte jag och Hanna (som skjutsat in oss) och handlade ett babygym som vart uppskattat av lilleman.
 
Nu ska har han somnat så då ska mamma också passa på att sova.
Vi hörs och tack för att ni "lyssnar"♡
 
 
Pappa Robin och Gustav på sjukhuset ♡
 
 
 
Lille man hos morfar ♡
 
Faster Hanna ♡
 
 
 
 
 Mamma passade även på att ta lite fina bilder innan vi satte tillbaka sonden ♡
 
 
En bild på bara lilleman (och snuttevovven) ♡
 
1 Anonym:

skriven

Det älskade lilla livet har tagit hela mormors hjärta

Kommentera här: